Saturday, August 13, 2016

Cara lebih praktikal untuk cari homestay di seluruh malaysia

Homestay/guesthouse sememangnya menjadi pilihan terbaik bagi mereka yang mencari penginapan yang lebih selesa, luas dan murah berbanding hotel. Walaubagaimanapun, carian penginapan jenis ini biasanya tertumpu kepada Google Search dan Google Maps sahaja sedangkan pengusaha-pengusaha homestay/guesthouse masih banyak yang tidak menggunakan media online dalam promosi mereka.

Cara yang lebih praktikal dalam mencari homestay bersesuaian ialah dengan menggunakan peta yang dibangunkan dalam PetaHomestay. Blog ini memaparkan satu peta malaysia yang menyenaraikan semua homestay yang dapat dikumpulkan termasuklah dari Google Maps, kumpulan-kumpulan WhatsApp dan penyertaan dari pengusaha-pengusaha sendiri.

PetaHomestay memudahkan carian dengan setiap homestay/guesthouse disertakan dengan perincian penginapan, harga serta nombor telefon pemilik untuk dihubungi. Sila lawati blog PetaHomestay dan share untuk memudahkan carian akan datang dan kongsikan maklumat berguna ini dengan mereka yang mungkin juga tercari-cari.

No comments:

Custom Search